tisdag 12 november 2013

Ensammen..,

Huvudet känns tungt och vill inte riktigt vara med. Jag är själv i dagarna två, faktiskt helt ensam där det annars sitter 6 pers förutom jag. Men det känns okej. Idag blir det första övertiden sen jag var sjukskriven. Ligger massa skit som måste göras och jag kommer inte bli lugn förrän det är gjort. Vissa saker är sen två månader tillbaka men det är sånt som händer när det är underbemannat...

Var hos läkaren förra veckan men han skicka hem mig utan att ha gjort ett skit. Jag har fortfarande feber till å från, jag är galet trött och får yrselattacker. Men tydligen hade jag inte tillräckliga symptom för att han ens skulle ta sänkan. Idiot!

Lever nog fortfarande på söndagens spontanbesök. Jag får inte hoppas på för mycket men klart jag hoppas :)

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Trist med läkare som inte engagerar sig, kanske byta vårdcentral? Kan rekommendera Skyclinic, jättebra ställe. Krya på dig

    SvaraRadera