tisdag 8 oktober 2013

The weekend

Som ni vet så började helgen med fest. Det var behövligt och väldigt kul. Vad som hände där stannar dock där ;)

I lördags var jag bakis och låg mest i soffan tills jag träffade upp Madde på Max och åt en sen lunch. Där blev vi starstrucked ;) Carola Häggkvist kom in och köpte en hamburgare. Jag undrar varför hon åkte omkring i en stor Hymer husbil? Wierd!

Sen åkte jag till Anna och Nellie. Supermys att träffa dom igen. Nellie är min guddotter och pga en del saker så har vi inte setts på länge. Det blev bullbak, jag höll mig dock i bakgrunden och drack kaffe och fotade lite :) Fick även stanna på middag. Var en mysig dag och jättejättekul att träffa båda två!


 Lördagkvällen slutade tidigt vilket innebar att jag vaknade tidigt på söndag morgon. Jag hade avbokat planerna och bestämt mig för att ge mig ut till landet till en vän in need :) Upp å hoppa å iväg tidigt som attans. Morgonen var otroligt vacker, det gjorde nästan ont så fint var det. Dimman låg tät och solen sken. Love it!
 Kom fram till Vika strax innan nio och bemötandet jag fick var helt klart oväntat. Underbara Sandra bad mig att skita i hundarna och krama henne hihi sötis :) Jag blir alldeles rörd när jag tänker på det faktiskt, att så lite kan betyda så mycket. Världens bästa tjejer blev överlyckliga och visste inte hur dom skulle bete sig. Och jag tror Lova blev lite glad hon oxå även fast hon inte vet vem tant är än haha
 Tre kossor rymde och Sandra fick jaga in dom i hagen igen. Vi fixade å donade för att Tiger och Embla skulle flytta in. Två nya gårdskatter, jättesöta :)
 Jag gick på upptäcksfärd och hittade massa fina saker. Skidor, sparkar, mjölktunnor och coola glasflaskor. Häftigt att det finns så mycket på en gammal gård.


 Vi begav oss på promenad i Österbybruk och vädret kunde inte vara bättre. Lovely. Lova sov mest hela tiden och vi njöt av vädret. Bubblan ramla i spat och blev alldeles blöt och Lizz tittade på änderna. Vackra färger och bara underbart fint!

Vi avslutade med att äta en varsin svindyr pizza, den var iaf god ;) Strax innan 20 åkte jag hem och det gick rätt fort fast jag körde fel en gång. Det blir verkligen bäcksvart nu, man hittar ju inte :) Fast ingen blir väl förvånad att jag kör fel :oP

Jag hade en underbar dag med tjejgänget i Vika. Älskar er allihopa massor! Vi ses snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar