lördag 7 september 2013

Bilder på Jinnie och Lorden

Dagen började slött med lite frulle, en uthälld kaffe bakom soffan och lång skön dusch. Sen for jag ut mot Sigtuna för att köpa den där grejen till den där lilla, men när jag närmade mig så började jag se bilar i varenda vrå. Minsta lilla gräsplätt var upptagen av minst tre bilar var. Galet! Det vimlade även av folk med nummerlappar. Jag insåg direkt att ville jag ha parkering så skulle jag få vänta.. Då jag är rätt otålig ibland fortsatte jag köra och körde hemåt igen. Men nää inte kunde jag åka hem heller. Upp till Jet för en tankning och sen donken för en cheesis och en kaffe sen ställde jag in GPSen på Uringe. Kul!

Kom fram, men mellan mig och stallet fanns en ridbana och hagar.. Hmm.. Fick tag i Jinnie och hittade sen runt till stallplan :)

Jinnie klippte Lorden, vilket gick sjukt bra. Vilken häst hon har, han stog stilla hela tiden och var SÅ duktig. Sen blev det lite ridning och jag passade på att fota lite. Och här kommer några av kvällens foton. Imorn blir det att fota ännu mer. Då tävlar dom igen. Jag håller tummar å tår! 

Himla mysig dag trots kaffeincidenten imorse. Och supermys att få hänga lite i stallet med finaste Jinnie :D 

Nu blir det en öl till, sen hopp i säng så jag kommer upp imorn bitti. Känns skönt att bo så nära, är inte alls avis på J som ska va i stallet 5.15 imorn *burr*

Kram kram!  


Haha klart man måste ha en egobild ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar