måndag 26 augusti 2013

Fotografhelg!

Jag har haft en fantastisk helg. Det har hänt mycket kul och jag har fått umgås med många vänner och även med mamsen lite oxå. Saknar en annan del av min familj, vi som alltid umgåtts.. Nu är han tyvärr som ett spöke, men det är ju så när han träffar någon ny. Jag vet det tyvärr så väl. Men iaf, jag är otroligt lyckligt lottad som har dom två finaste vännerna man kan tänka sig i mitt liv och i helgen har jag fått agera fotograf till båda dessa.

Sandra kom på att, herregud, snart försvinner hennes stora fina mage och hur många kort har dom som dom faktiskt kan visa? Inte så många. Ska man fota i studio är det snordyrt så självklart hoppar jag in och gör mitt bästa. Här nedan ser du en av alla de bilderna jag tog. Det kommer att dyka upp fler, jag fick nämligen tillfälle att fota i motljus och solnedgång. I love! :D


Igår fick jag fotografera en debut, det var nämligen Jinnie och Lordens första tävling tillsammans! Vilken ära! Rörelse är alltid svårare att fota, jag kan inte inställningarna på kameran helt men jag tror jag fick till några bra. Jag tycker att Jinnie och Lorden skötte sig superbra och är galet stolt kompis! Så det så! Tack för att jag fick hänga med och kika på er!

Helgen hade med sig några jokrar oxå, vilket gjorde det till en finfin helg i bästa andan. Inte varje gång man uppskattar att telefonen ringer 3.40 men det beror ju självklart på vem som är på andra sidan luren *ler*

Men säg det kul som varar.. Nu är det måndag och jag ska alldeles strax gå ner till bilen för att åka mot Mörby. Jag skriver inte så mycket om det längre, jag får ju inte.. Men att gå från sjukskrivning till 150% är helt galet. Jag kämpar på. Vet att jag har rätt tänk och försöker ta över det till speciellt en nära kollega som jag är galet orolig för. Men hur länge orkar jag hålla skenet uppe? Hur länge orkar min kropp den här gången? Det vet jag inte... :(

Ta hand om er där ute och ha en fantastisk vecka!

2 kommentarer:

  1. Vi är SÅ glada över bilderna!! 1000- tack vännen! <3<3<3

    SvaraRadera