lördag 10 juli 2010

SÅ typiskt =(

Vilket underbart väder det är ute, det är jättevarmt och livet känns levande. Man kan gå i sommarkläder och bara njuta av vad livet har att ge. Men vad händer? Jo jag går och blir sjuk. Har känt av det lite sen början av den här veckan, en liten förkylning. Har inte varit så mycket...och jag är fortfarande inte tokförkyld men en elak feber har hängt sig fast :(
Jag såg verkligen fram emot den här kvällen! Så mycket.. Men nu ligger jag här i soffan och surfar och surar lite för att jag måste vara hemma hela kvällen lång.. Jag hoppas verkligen att jag blir av med febern. Som tur är har jag nästa vecka oxå på mig att kurera mig, men sen går Calle på semester. MEN HERREGUD så länge får jag inte vara sjuk!
Just nu chattar jag med en go person på msn, ååååh önskar SÅ att jag inte var sjuk ikväll då hade vi sluppit msn *suck* Men trots att jag är hemma så har jag ett litet smile på läpparna.. Its nice. Och så är jag glad att jag kunnat göra storebror glad oxå. Han är ute å busar och fick låna min bil =) Första gången syster lånat ut bil som är bättre än brors *leeer*
Näe.. Ska återgå till att surfa på nätet lite granna..
Ha en underbar lördag!
Kramar
Froggan

2 kommentarer: