tisdag 13 juli 2010

Lista - lånad från Jinnie

Senaste

Låt du hörde: För nån som du - Sonja Aldén
Film du såg: Love Actually
Mat du åt: Hallonkräm å mjölk
Kram: från T
Puss: Jocke
Känslan: lessen
Resa: Gatebil Mantorp
Glädje: Snöboll, bästa vännen
Dröm: En jätteskum som jag inte minns nu
Person du träffade: Mamma
Personen du pratade i telefon med: Jinnie
Personen du fick sms av: John
Gången du åt 7-eleven korv: Har aldrig ätit korv där :)
Gången du var utomhus: För några timmar sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det var längesen...
Saken du köpte: 2 st Magnum

Allmänt

Ska bli skoj: Att bli frisk kanske
Ska inte bli skoj att: gå på fest på lördag
Sparar till: Inget just nu
Pålägg som gäller: Leverpastej just nu
Önskar att jag var bättre på: att inte vara blond och blåögd
Dagens dryck: Kolsyrat vatten
Vad saknar du: Pappa
Tre band/artister: EMD, Lady Antebellum, Sonja Aldén
Vad har du gjort idag: Varit glad, gråtit, sovit, gråtit ännu mer, myst med Snöboll, vilat, tänkt och funderat
Brukar du svära mycket: Ja, helst i bilen
Hur tidigt stiger du upp: Tidigt när det är jobb, 8-10 när jag inte jobbar
På helgerna: 8-10
Vad ska du göra ikväll: Vila I guess
Hur många timmar sover du per natt: Just nu inte många alls
Vem är snyggast i världen: Finns det nån som är det?
Vad är det för veckodag: Sjukdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Västervik med Jinnie, tror jag iaf =D
Favoritplagg i garderoben just nu: Mjukisshorts och linne
Längd: 165
Vikt: Vet inte, har dalat neråt nu..
Byter gärna garderob med: Någon som har samma stil som mig men mer kläder =D
Byxa eller kjol: Beror på tillfälle =)
Senast utlästa bok: Minns inte
Mitt rum kan beskrivas som: Väldigt personligt
Mig själv med tre ord (just nu): Ledsen, ont i huvudet och fundersam
Jag tränar: på Sollentuna Wellness, men inte just nu
Jag ville bli när jag var liten: Ridlärare

2 kommentarer:

  1. Klart att det finns en som är snyggast i världen, Erik Segerstedt! han som är SÅÅÅ SJUUUUKT VACKER!!! <3

    SvaraRadera
  2. Haha sorry Malin, hur kunde jag glömma allas vår underbara Erik ;o)

    SvaraRadera