fredag 9 juli 2010

Äntligen Fredag!!!

God morgon kära folket!
Jag hoppas att denna underbara fredagsmorgon har börjat perfekt för er. Ja, förvisso är klockan snart bara 8.15 men många har säkert varit vakna lääänge :)

Min natt har varit hemsk, har verkligen inte kunnat sova. Myror i benen kallas det för, även om det inte händer så ofta. Stackars Snöboll har fått byta plats säkert tusen ggr. Min älskling :oP Men så ringde klockan och jag snooza två ggr innan jag gick upp. Släppte ut Skorpan från mammas rum, gick ner och började morgonbestyren.

Kl 7 stack jag iväg till Toyota i Arlanda! Japp du läste rätt, jag har övergett Toyota i Åkersberga. Mackan, Rogge och de andra jag känner är grymt schyssta men ja, näe den största servicen på bilen fick dom inte äran att göra. Och jag är MYCKET glad att jag bytte. Det tog sammanlagt 40 min att åka hemifrån till Toyota (fast jag inte hitta först), lämna bilen, få en lånebil och sen åka till jobbet! När jag kom till Toyota så stog killen redo med papprena! Det tog 5 min fast jag hade lite hjärnsläpp. Kör nu en fin Auris, grymt skön måste jag säga. Och 6 växlar =) Alltid lika kul att få köra ny bil.

Så snart, när jag tagit lite flera foton så ska min underbara blå Räzer ut på annons! Jag är grymt nöjd med min lilla bil och den har verkligen utgjort sitt syfte. Alltid startat, aldrig varit några problem (förutom dom jag orsakat) och den kostar minimalt!! Yeeey! SÅ, känner Du någon som vill ha en liten cool blå bil som är bensinsnål, billig i övrigt och som alltid funkar? Ja här är den =)
Ja, bilden är min, men ligger på garaget.. Kika gärna in där, så får ni se fler bilder ;o)

Jag har längtat efter den här helgen...av flera orsaker! Förra helgen var bäst men tog rätt mycket på en.. Så den här helgen ska jag bara mysa och ta det lugnt (vilket jag säger med ett stort leende på läpparna). Ikväll blir det film, Shutter Island. Imorn får vi se hur jag mår, men eventuellt öl med lite nya människor som intagit mitt liv och söndag, ja då hoppas jag på att få se en viss snipa =D Men man vet aldrig hur helgen blir, inte förrän den är :)

Går och drar på en förkylning och igår hade jag feber. Vet dock inte om man är varm pga värmen ute eller om man verkligen mår dåligt.. Jag är lite halvsänkt, men ja.. Får vila upp mig i helgen.

Njut av vädret och njut av livet! Och kramas, kramas är sååå mysigt. Speciellt med någon man tycker om ;o)

Puss å kram
A-Frog in action

3 kommentarer:

  1. Hej vännen, hur ser din kommande vecka ut? Skulle vara trevligt att träffas. Hur mycket ska du ha för bilen? Kram kram

    SvaraRadera
  2. tihihi, vilket tok, jag läste snippa inte snipa och funderade på om jag missat något som hänt i ditt liv... ;))

    SvaraRadera
  3. Hahahahaaa Linda haha du är inte klok *asg* Ja, näe jag lovar. Guys is my thing ;o)

    Anna> Jag ringde ju dig för att berätta om bilen, å så glömde jag det. Ringer dig imorn igen ;o) Kram

    SvaraRadera